Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. İnternetten para kazanmanın tüm sıralı burada açıklanıyor :))

İnternetten Para Kazanma Rehberi

31 Mayıs 2013 Cuma tarihinde yazılmıştır.

İnternetten Para Kazanma Rehberine Hoşgeldiniz!

Yepyeni bir yazı dizisiyle karşınızdayım. Sizler için bomba gibi bir internetten para kazanma rehberi hazırladım çok verimli bir rehber olduğunu düşünüyorum. Sizlere bu rehberde elimden geldiğince değerli bilgiler sunmaya çalıştım. Rehberin sonuna geldiğinizde başkalarına göre aklınızdaki birçok soruya cevap bulmuş olacak ve artık sizde bu alanda harekete geçebileceksiniz.
Bu rehberi yazmamın öncesinde tabi ki çok ciddi bir birikim bulunmakta. Ben yıllarca bu alanda araştırmalar yaptım. Akıl almaz bilgiler öğrendim. Dünyada ki birçok yabancı internet milyoneriyle mesajlaştım. Karşıdan kendi adıma çok olumlu tepkiler aldım. Bazılarıyla samimiyetimiz o kadar ilerledi ki yüzlerce dolarlık eğitim setlerini bana bedavaya gönderdiler:)
Bende herkes gibi bu alana önce bir inançla başladım. Araştırdım, denedim yanıldım defalarca tabiri caizse eşekten düştüm. Ama içimdeki inancım hiç eksilmedi. İnternetten çok ciddi paraların kazanıldığını biliyordum. Bunu gerçekten istediğimin farkındaydım.
Tabi bu süreç kolay olmadı. Çok hatalarda yaptım. Sizlere özellikle bazı uyarılarda bulunacağım. Lütfen rehberin her yerini dikkatlice okuyun. Sizde bu hataları yaparsanız yanı başınızda bulunan en değerli varlıklarınızı kaybedebilirsiniz.
Dediğim gibi ben çok denemeler yaptım. Çok hatalar da yaptım. Bu alanda çok paralar da harcadım. Benim bu işe yatırdığım paraları duysanız arkanızı dönüp kaçardınız benden:)  Çünkü her işte olduğu gibi bu işte de bazı yatırımlar şarttı. Ama ben sizin bu kadar para saçmanızı istemiyorum. Size ne gibi yatırımlar yapmanız gerektiğini anlatacağım.

Öncelikle şunu unutmayın!

Bu rehberin yapımında elden gelen bütün gayret gösterilmiştir. Bilgilerin tamamı denenmiş olup tavsiye amaçlıdır. Beklediğiniz başarı ancak bilgiler uygulanırsa gelecektir. Başarılı olup olmamak sizin elinizdedir.
NOT: Bu rehberdeki bazı içerikleri önceden biliyor olabilirsiniz. Ben bu konuda hiç bilgisi olmayan kişilere göre yazmaya çalıştım. Ne kadar biliyor olsanız da kitabı bir bütün olarak okumanızı size ısrarla tavsiye ederim.
[highlight color=yellow"]
Özlü Sözler:
. Başlangıçta hata yapmadan mükemmele ulasan hiç kimse yoktur.
· Ötelere varabilecek olan, yerinde duran büyük dağ değil, sürekli ilerleyen küçük karıncadır.
[/highlight]

 Rehbere Başlarken

Öncelikle size bu rehberin içeriği ile alakalı birkaç bilgi vermek istiyorum. Rehberi 3 bölüme ayırdım. İlk bölümde internetten para kazanma fikrini ele alacağız ve sonunda en kazançlı sistemi keşfedeceğiz. Daha sonra asıl sonuca gelip bu iş için hangi kaynakları kullanabileceğimize göz atacağız. Aynı zamanda diğer rekabet içindeolunaneğitim kaynaklarıyla bir kıyaslama da bulunacağız.
Piyasada hangi ürün daha başarılı onu belirleyeceğiz. Son bölümde ise size benimde bazı tavsiyelerim olacak. Bu tavsiyelerin tamamı denenmiş ve dikkat edilmesi gereken meselelerdir.
Mümkün mertebe kısa ve öz yazmaya çalışacağım. Çünkü internet dünyası o kadar geniş ki sadece bir parçasına apayrı kitap oluşturulabilir. Bende biraz detaycı olmamdan dolayı uzun yazmaya meyilliyimdir. Ama sizleri sıkmak istemediğimden kısa ve öz olarak konulara temas edeceğim..

İnternetten Para Kazanmak

Günümüzde artık her şeyin elektronik olarak işlediğini fark ettiniz mi? Süpermarketlerin kasasında artık nakit para bile olmuyor. Her şey kredi kartlarıyla ilerliyor. Artık her firmanın bir web sitesinin olduğunu ve hizmetlerini internetten de sürdürdüklerinin farkında mısınız? Uçak şirketleri, otobüs firmaları, kitapçılar, hediyelik eşya satanlar hatta çiçekçiler… Hepsi internetten satış yapmaktalar…
Evet, yeni yüzyılın en büyük buluşu internet sayesinde binler değil milyonlar artık internetten iş kurmuş ve tıkır tıkır paralarını kazanıyorlar. Biz bu tip kazançlara online kazanç diyoruz. Bir de offline kazanç dediğimiz gündelik işlerde çalışanlar var. Yani fiziksel olarak. Sanırım şu an Türkiye’de çoğu insan geçimini bu şekil elde ediyor. Fiziksel olarak çalışmakta hiçbir sıkıntı yok. Tabi ki şu an size para getiren işinizi bırakmamalısınız. Ama bilginiz arttıkça online işlere de yönelebilirsiniz.. Aslında size bir şey söyleyeyim mi?
"Bu tren kaçmadan sizde yerinizi hemen almalısınız."
Satırları okumaya devam edin… Size anlatacağım çok şey var….
İnsanların internetten para kazanma sürecindeki durumuna güzel bir benzetme. Şimdi bir piramit düşünün. Bunu yukarıdan aşağıya doğru 3’e bölün.
1.En alt tabakasını internetten bihaber, bu konu ile ne bir ilgisi olan ne de bir gayreti olan gruptur. Bunların sayıları oldukça çoktur.
2.Orta katman ise internetten para kazanıldığını duyan ve bu konuda araştırmalarda bulunan ama henüz bir ilerleme kaydedememiş kişilerdir.
3.En üstteki grup ise sayıca en az gruptur. Ama onlar başarıya kavuşmuş internetten her gün düzenli geliri olan gruptur. Umarım ben sizleri o en üst tabakaya nasıl gidilir bunu anlatacağım..

İnternetten nasıl para kazanılıyor? Bu işin mantığı nedir?

Online olarak para kazanabileceğiniz birçok yol vardır. Kimisi bana üye getir sana şu kadar puan vereyim der. Kimisi benim anketimi yanıtla sana şu kadar vereyim der. Kimisi kendi ürününü satar kimisi de başkalarını ürününü satar. Bunların arasında ki en iyi ve dünya tarafından kabul görmüş sistemi size ilerleyen sayfalarda anlatacağım.
Peki, bu para akışı nasıl sağlanıyor.
Kısaca anlatayım;
Tabi ki birçok sistem mevcut. Bazı firmalar sizin paranızı kendi sistemlerinde tutar ve özel panelinizden sizin görme imkânınız olur. Belirli bir limite ulaştığınızda bu parayı sizin banka hesabınıza aktarırlar. Kimi sistemler de paranızı Paypal hesabınıza aktarır. Paypal deyince korkar gibi olduğunuzu hissediyorum. Korkmayın! Bu sistem önceden İngilizceydi. Biz o zamanlar ne zorlanmıştık. Ama şimdi Paypal Türkiyede Türkçe hizmet veriyor. Destek ekibide Türklerden oluşmakta. İster telefonla isterseniz de mailleşerek sorularınızı sorabilirsiniz. Paypal kısaca Dünya bankasıdır. Sizin paypaldaki paranız size aittir. İsterseniz banka hesabınıza aktarırsınız isterseniz de paypal üzerinden kullanırsınız paranızı. Çok faydalı bir sistemdir. Mutlaka öğrenin hayatınız kolaylaşsın. Paypalla ilgili detaylı bilgiye nereden ulaşacağınızı size söyleyeceğim. Kitabı sonuna kadar mutlaka okuyun..

İnternetten para kazanılır mı kazanılırsa kaç para kazanılır?

Sorunun ilk kısmına vereceğim cevap KESİNLİKLE EVET olacaktır. İnternetten para elbette kazanılır. Çünkü ilk başta da belirttiğim gibi artık herkes kredi kartları üzerinden alışveriş yapar oldu. Birçok web sitesi internet üzerinden satış yapmakta. Üstelik anlattığım gibi size kazanacak olduğunuz paralar internet üzerinden aktarılabiliyor. Bazıları paypal hesabınıza bazıları ise direk olarak banka hesabınıza paranızı aktarıyor. Bunun ispatlarını da ilerleyen sayfalarda göreceksiniz.
Şimdi hayal edin. Böyle bir sistemi kurduğunuzda sistem nasıl akacak? Siz paranızı kazanacaksınız firmalar paranızı hesabınıza aktaracak. Sistem güzel. Kulağa hoş geliyor. Tabi parayı nasıl kazanacağız diyorsunuz? Oraya da geleceğim. Önce akıllardaki tabloyu net olarak oluşturmak istiyorum. Çünkü sistemi anlayamazsanız yani büyük resmi bilmezseniz resmin neresinde olduğunuzu da kestiremezsiniz.
Şimdi gelelim ne kadar para kazanabilirim? sorusuna. Arkadaşlar ben bu alanda para kazanılabiliyor olduğu bir gerçek. Size bir gerçekten daha bahsetmek istiyorum. Bunu başkaları söylemez sizlere.. Hazır mısınız? İnternetten para kazanmak o kadar da kolay değil arkadaşlar. Evet, maalesef bu bir gerçek. Herkes size çok kolay sende kazanabilirsin der. Aslında kolaydır. Ama nasıl yapacağını bilirsen. Eğer ne yapacağını nasıl yapacağını ve nereden başlayacağını bilmezseniz tabiri caizse eşekten düşmüşe benzersiniz. Çok yorulur ümitleriniz kursağınızda kalır. Evet, aynen dediğim gibi. İnternetten para kazanmak o kadarda kolay değildir.
Ama bir güzellikten de bahsedeyim. Bu zorluk ilk başta çekilen zorluktur. Sabırla devam edenler er ya da geç hedefine ulaşmaktadırlar. İlk başta çekilen zorluk çoğu insanın bu işi yarı yolda bırakmasına sebep olmuştur.
Ben başkalarının dediği gibi demiyorum. İnternetten para kazanmak kolaydır demiyorum. Ben şöyle diyorum. Tecrübe ile sabittir. İnternetten para kazanmak ilk başta zordur ama sonra bu iş giderek kolaylaşacaktır ve size heyecan verecektir.
Arkadaşlar bu işten çok fazla paralar kazanılabilir. Normal seviyede de para kazanılabilir. Aslında bu sizin hangi sistemle para kazanmaya çalışmanızla alakalı bir şeydir. Kimi sistemler insanı uğraştırmak ve oyalamaktan öteye gitmez. Kimi sistemler ise hakikatten iyi para kazandırır. Şimdilik internetten çok iyi paralar kazanılabileceğini hatta normal işinizden bile daha çok paralar kazanabileceğinizi söyleyelim ve rakamsal değerlendirmeleri para kazandırma sistemlerini karşılaştırma adımında geçelim.
Devam edecek...

İnternetten Para Kazanma Rehberi için “0 yorum” bulunmaktadır.