Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. İnternetten para kazanmanın tüm sıralı burada açıklanıyor :))

İnternetten Para Kazanma Rehberi 2

3 Haziran 2013 Pazartesi tarihinde yazılmıştır.

Tekrar merhabalar,
İnternetten para kazanma rehberine kaldığımız yerden devam ediyoruz. (Eğer rehberin ilk bölümünü okumadıysanız burayı tıklayın konuya tam olarak hakim olmanız açısından tavsiye ederim)

En iyi para kazandırma sistemi hangisidir?

Evet geldik konunun hasına. Arkadaşlar bu kısım çok önemli. Çünkü herkes sizin üzerinizden para kazanmaya çalışıyor. Ama sadece bazıları gerçekten size yarıdımcı olmak istiyor. Bunları ayırmanızda sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.

Anket

Şimdi aslında internetteki para kazandırma ürünlerinin hepsi bir nebze size para kazandırmaya çalışır. Ama örneğin anket sistemlerini bir değerlendirelim sizlerle. Anketle ciddi paralar ka-za-na-maz-sı-nız. En azından ben bu güne dek komik rakamlar dışında o kadar uğraşmama rağmen kazanamadım. Bunun eğitim setini satanlar gayet iyi para kazanıyorlar. Ama içindeki bilgilerle para kazanıldığı gerçekten uzaktır. En azından iyi paralar kazanamazsınız diyorum. Bakın sizi bekleyen zorlukları anlatayım.. Anket şirketleri ancak size cep harçlığı seviyesinde para verebilirler. Ben bu ifadeyi bir anket şirketinde okudum. Anket şirketi kendilerine sorulan “ne kadar para kazanabiliriz” sorusuna mealen şu cevabı veriyor. ‘Anket doldurarak kazanacağınız parayı anca cep harçlığı olarak düşünmelisiniz. Aylık maaş gibi hayal etmemelisiniz.
Anket doldurarak çok para kazanacağınızı söyleyen web sitelerinden uzak durun. Onlar tehlikelilerdir’
Arkadaşlar durum böyle. Hiçbir anket sitesi size bol keseden para vermez. Size verirse hayal edin sizin gibi milyon kişiye para veriyor olması lazım. Bu ise mantıksızdır.
Onlar sadece bazen size mesaj atar. Bunun karşılığı size puan verirler. Sonra da 2000 puan eşiğine gelince paranızı size aktarırlar. Çoğu zaman bu eşik hiç dolmaz. Yani burada firmalar sizin çabalarınızı size umut vererek kullanmış olurlar. Sizde o kotayı dolduramayacağınız için size ücrette ödenmemiş olunur.
Uzun lafın özü, anketten para kazanmak kolay değildir. Sabırla puancıklar biriktirmeniz gerekir. O puanlar bir türlü dolmaz ve sonunda pes edersiniz. Anketler gelmez gelse de bir sürü soru dizisine tabii tutulursunuz aynı soruları şaşırtmak için tekrar sorar tam sona geldiğinizde aynı soruya bir yanlış cevap verdiğinizde tüm anket iptal olur. Ya da bazen anketler gelir bu sefer de Türkiye ye uyumlu değil kapatıldı iletisini görürsünüz. Anket kitabı satanlar size her ülkeden anket alabileceğiniz bilgisayar programı vaad ederler ama o program da hiç bir işe yaramıyor hatta yanıltma yaptığınız için anket şirketi sizin hesabınızı iptal ediyor. Kısacası tam bir çiledir anket ve de zaman kaybıdır. Yine söylüyorum zaman kaybetmek isteyen ve aylarca didinip şans eseri 30 ,35 dolar para biriktirmeyi hdefleyen varsa zorlayamayız tabii ki karar sizindir...

Facebook-twitter

Facebook twitter para kazanma sistemi değil para kazanmada kullanılabilecek çok önemli reklam araçlarıdır. Aslında bu sistemler kullanışlıdır. Ama tek başına bir şey ifade etmez. Bu iki koca web sitesi milyonları bir araya getirdiği için çok ciddi reklam alanlarıdır. Bu alanlarda reklam yapmasını bilirseniz çok iyi para kazanabilirsiniz. Ama bu sistemler dediğim gibi size yardımcı olabilecek niteliktedir. Sizin esas para kazanma yöntemini bilmeniz gerekmektedir. Ben lafı fazla uzatmadan gerçek para kazanma sistemini size açıklayayım.
Evet, aşağıdaki sistem sistemlerin hasıdır ve kralıdır;

Satış Ortaklığı Sistemi (Affiliate marketing)

Arkadaşlar,
Ben bu sistemi bulasıya kadar çok paralar batırdım. Hiç para kazanamamıştım. Çok garip sistemler vardı denedim. Önce 5 lira veriyorlar sonra bi türlü dedikleri kotaları dolduramadığım sistemler. Bu adamlar bana hep işlerini yaptırmış oldular. Ama ben bi türlü gelir elde edememiş oldum.
Ama sonra bir eğitim seti sayesinde bu sistemi öğrendim ve ilk paramı oradan kazanmış oldum. Evet, satış ortaklığı sistemi benim ilk paramı kazandığım sistem olmuştur.
Bu sistem şudur ve çok mantıklıdır, bu sisteme sizde hayran kalacaksınız. Şimdi internette belli başlı ihtiyaç sahipleri vardır. Örneğin kimisinin ellerinde siğiller vardır. Kimisi İngilizce öğrenmek istemektedir. Kimisi kellikten kurtulma çabasındadır. Piyasada bu tür pazarlar için üretilmiş hazır ürünler bulunmaktadır. İşte ürün sahipleri kendi ürünlerinin satımında yardımcı olursanız size de çok ciddi komisyonlar vermektedirler.
Yani 80 liraya web sitesi kurma eğitim seti ürününü sattınız diyelim. Bunun en az %50si komisyon olur. Böylelikle yaklaşık vergiler kesilince 30-35 lira arası para kazanmış olursunuz.
SA-de-ce tek bir üründen 35 lira para. 10 tane satsanız 350 lira eder. Bir ay içinde 100 tane satsanız 3500 lira eder. Sa-de-ce bir üründen ayda 3500 lira. Ama tabi bunlar ha deyince olmaz.
Ben size sistemi anlatmaya çalışıyorum. Bazı marketler vardır. Orada bir sürü satış ortaklığına açık ürünler olmaktadır. Oralardan istediğiniz ürüne satış ortağı olursunuz ve belirlenen yüksek komisyon oranlarından sizde gelir elde edersiniz.
Komisyon oranları çok yüksektir. %50,%60,%80 lere varan komisyon oranları vardır.
Bu size saçma gelmesin. Bakın ürün sahibinin de işine gelir bu olay. Neden mi? Çünkü sattığınız ürünler bilgi içerikli kitaplar olur genelde. Yani web sitesi nasıl kurulur. Bu bir e-kitaptır. Satılıyor olması ürün sahibine bir masraf oluşturmaz. Oturduğu yerden 10 lira bile kazansa onun için kardır. Ya da hemoroide çare adında bir sağlık kitabı satabilirsiniz. Bu kitap internetten indirilebilir bir şeydir. Yani satıldığında ürün sahibine bir masrafı yoktur. Ne gelirse kardır. Anlatabildim mi? Yani ürün sahipleri size yüksek komisyon vererek ürünlerinin bi şekilde satılmasını istemektedirler. Burada kim karlı iki tarafta karlı. Nedenini alt başlıkta açıklayayım.

Ürün sahipleri mi karlı satış ortakları mı?

Bakın ürün sahibi olursanız öncelikle ürün çıkarmanız gerekir. Ve kaliteli bir ürün yapmak hiç de kolay değildir. Sonra bu ürüne ait web sitenizin olması gerekmektedir. Sonra müşterilere destekte bulunmak gerekir. Memnun olmayan kişilerle ilgilenmek gerekir. Bütün sıkıntı ürün sahibine aittir. Üstelik kaliteli ürün çıkarılamazsa hiç satış olmayacağından herhangi bir gelirde elde edilemeyebilir.
Eğer siz satış ortağı iseniz,
 Sadece paranızı alır gerisine karışmazsınız
 Müşteriyi tanımazsınız
 Herhangi bir şikâyetle uğraşmazsınız
 Ürün hazırlamanıza gerek yoktur çünkü ürün sahipleri ürünleri hazırlayıvermiştir. Sizin sadece uygun kişileri bulup satmanız yeterlidir.
 Sadece bir ürüne değil birden çok alanda ürün pazarlayabilirsiniz. Böylelikle her üründen ayrı ayrı gelir elde edersiniz.
 Web siteniz olmasına gerek yoktur. İnsanlara mail atarak bile pazarlama yapabilirsiniz…
Yukarıdaki sebeplerden dolayı büyük bir kesim satış ortağı olmayı tercih eder. Fakat ileride kendinize ait üründe çıkarmayı düşünebilirsiniz.

Tamam ama başkalarının ürünlerini nasıl satacağız? Bu işi kendi kendimize öğrenebilir miyiz?

Evet, yavaş yavaş finale doğru ilerliyoruz. Size burada vereceğim tavsiyelerimi mutlaka uygulayın. Yoksa gün gelir kendi kendinize uygulamak durumunda kalırsınız. Bu tavsiyeleri bir sonraki makaleye saklıyorum. Bir sonraki makale de ürünleri nasıl satacağız? Nasıl kar elde edeceğiz? sorularına yanıt alacağız.
Görüşmek üzere hoşçakalın.

İnternetten Para Kazanma Rehberi 2 için “0 yorum” bulunmaktadır.