Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. İnternetten para kazanmanın tüm sıralı burada açıklanıyor :))

İnternetten Para Kazanma Rehberi 5

5 Haziran 2013 Çarşamba tarihinde yazılmıştır.

Yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz bu bölümde size yapmanız ve yapmamanız gereken şeylerden bahsedeceğim dikkatlice okumaya devam edin.
İnternetten para kazanma rehberine kaldığımız yerden devam ediyoruz. 

Bu kısma kadar kitabı okudu iseniz Helal Olsun sizlere. Demek ki siz bu işte kararlı ve ciddisiniz.

Aman bunlara dikkat edin

Sakın şimdiki diyeceğim hatalara düşmeyin. Ben bu işe başladığım zamanlar çok fazla bu işlerle ilgilendim. O kadar ilgilendim ki, yeni doğan bebeğimle bile ilgilenemedim. Eşimle doğru düzgün oturup kalkmaz oldum. Aramızda bir problem yoktu ama giderek değişiyordum.
Bunu fark etmeme rağmen durduramıyordum kendimi. Saatlerce bilgisayarın başından kalkmıyordum. Yanıma her eşim geldiğinde sanki rahatsız olmaya başlıyordum. Tek istediğim rahat olmak ve işime bakmaktı. Bu durum böyle devam eder oldu.
Sonra gözlerim.. Sürekli ekrana bakmaktan kim bilir ne kadar zarar gördüler. Ekranın o UV ışınları kim bilir ne kadar zararlıdır.
Şimdi bakın yazdıklarıma kulak verin. Siz bu parayı mutlu olmak için kazanıyorsunuz öyle değil mi? Para kazanıp mutsuz olmak ister misiniz? Tabi ki bu durumu kimse istemez. O zaman hedefinizde olan mutluluğun yanı başınızdakiler de olduğunu sakın unutmayın.
Yoksa onları çok ihmal eder ve ileride kendinizi geri döndüremezsiniz. Ben çok şükür yaptığım yanlışın farkına vardım.
Ben yine böyle İngilizce bir eğitim serisinin bir videosunu izlemekteydim. Hatta eğitmenin ismini de vereyim. İsmi Tom Beal. Oda bu bahsettiğim sıkıntılardan bahsetti.
Birçok arkadaşının bu sebeplerden dolayı aile yaşantısını bozduğundan bahsetti. Bu sözleri benim gibi internet işleriyle uğraşan birinden duyunca kafama dank etti. Birde şöyle bir şey oluyor insanda. Bu işlere çok dalınca sanıyorsunuz ki beni kimse anlamıyor.
Ben sizler için çalışıyorum oluyor. Ama bu sözleri benim bir meslektaşım deyince birden kendimi gördüm sözlerinde. Sevgili Tom bir de şöyle tavsiyede bulunuyor.

İnsanlara değer verdiğinizi göstermek istiyorsanız onlarla zaman geçirmeniz gerekmektedir. Yani eşinizi seviyorsanız (ki sevin) onunla zaman geçirin. Babanızı seviyorsanız onunla zaman geçirin. Kardeşinizi seviyorsanız onunla zaman geçirin. Ablanız ve annenizi ya da çocuklarınızı seviyorsanız onlarla ne olur zaman geçirin.


Bu noktada dikkatli olmanız gereken bir diğer nokta daha var. Zamanı kaliteli geçirin. Yani iş yapıyorsanız işinize odaklanın. Ailenize zaman ayırıyorsanız da mutlaka işiniz bir kenarda beklesin. O zamanı kaliteli bir şekilde ailenizle geçirin.
Diğer bir mesele.. Buna benimde halen dikkat etmem gerekli. Gözlerimiz ve yüzümüze sürekli yansıyan ekran ışınları. Bunların bir sıkıntısını inşallah ileride çekmeyiz.
Bu konuda neler yapabiliriz ben sizlere öğrendikçe aktaracağım kuşkunuz olmasın. Sizlerin de varsa bildiği bana mesaj atabilirsiniz. Ben de bu bilgileri başka kişilerle paylaşırım. Bu kısma bu kadar yazı bıraktıktan sonra geçiyorum. Ama unutmayın belki de en önemli kafa yapılandırmalarımızdan birisidir ailemiz ve sağlığımız. Çünkü onlar olmayınca mutluluk da olmayacaktır.

İnternetten para kazanmayı düşünenlerin yaptıkları 2 büyük suç

Size burada vereceğim bilgileri de büyük üstad Mack Michaels’tan öğrendim. Kendisi internet milyoneridir. Amerikalı bir eğitim topluluğunun kurucusudur. Bu adamın işi gücü internetten nasıl para kazanılır konusunu insanlara öğretmektir.
Mack Michaels diyor ki;
Online olarak para kazanmak isteyen kişilerde görülen iki büyük hata ya da suç vardır.
Bunlardan ilki,
İnternetten para kazanmak isteyen kişilerin bu amaç doğrultusunda hiç para harcamamak istemeleridir. Yani hem para kazanacaksın hem de hiç para harcamayacaksın.
Sizlere ilk başlarda birkaç meseleden bahsetmiştim. Bu iş ciddi bir iş. Eğer bu işe girecekseniz tabi ki diğer her işte olduğu gibi burada da ufak tefek harcamalarda bulunmanız gayet normaldir. Lütfen bunu normal işlerden ayrı tutmayın. Çünkü bazı durumlar vardır sizin bir senede geleceğiniz mesafeyi size bir günde aldırır.. Bu gibi durumlarda size yardımcı olabilecek alanlara para harcamaktan çekinmemelisiniz. Bakın diğer yapılan hata da olur olmaz para harcayan kişilerle alakalıdır. İsterseniz ona da aşağıdan yer verelim
Diğer hata ve suç ise,
Bazı kişilerin her gördüğüne para vermesi.
Yani her duyduğu eğitim programına para veren ya da olur olmaz her yere para veren gruptur. Bunlarda nerelere para vereceklerini bilemezler. Nereye gerek harcarlar. Düşünürler ki bu işler para harcamadan olmaz. Bundan dolayı çok para harcarlar..
Sonuç olarak size ne para harcayın diyorum ne de para harcamayın diyorum. Ben size gerekli harcamaları yapmaktan çekinmeyin diyorum

Harekete Geçme Zamanı

Harekete geçme nedir biliyor musunuz benim değerli okurlarım.. Bir işi bitirmenin yarısından daha fazlası. Aklınızda o kadar çok şey vardır ki. Onları yapmadıkça sana bir fayda sağlamaz. Hata yapmaktan fazla korkmayın.
Bakın Albert Einstein ne diyor.

Hiç hata yapmayan hiç yeni bir şey denememiş kişilerdir” Hiç yeni bir şey denemeyen kişilerin dünü ne ise bugünü de aynı olacaktır.

Eğer sizler harekete geçmezseniz başkaları çoktan harekete geçmiş olacaktır. Sizin yapacağınız ilk hareketi size söyleyeyim mi?

Eğer bu işte ciddi iseniz, sizin ilk yapmanız gereken bir eğitim sistemi satın almanızdır. Size benim önereceğim tek sistem Goomass’tır.

Goomassı neden önerdiğimi ayrıntılarıyla sizinle paylaştım.. Benim samimiyetime inanmıyorsanız bu sizin kararınızdır saygı duyarım. Ama benim tavsiyemi sorarsanız bu işe mutlaka bir eğitim sistemi ile başlayın ve mutlaka Goomass eğitim sistemini tercih edin..
Bu rehberin sonuna geldik artık internetten para kazanma konusunda doğru ve yanlışları biliyorsunuz şimdi karar sizin. Sormak istediklerinizi iletişim kısmından ya da konu altına yorum yaparak sorabilirsiniz. Sağlıcakla kalın

İnternetten Para Kazanma Rehberi 5 için “0 yorum” bulunmaktadır.