Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. İnternetten para kazanmanın tüm sıralı burada açıklanıyor :))

İnternetten Para Kazanma Rehberi 4

4 Haziran 2013 Salı tarihinde yazılmıştır.

Tekrar merhabalar internetten para kazanma rehberimize son hızla devam ediyoruz bu bölümde size eşsiz bilgiler vermeye devam ediyorum hadi başlayalım.
İnternetten para kazanma rehberine kaldığımız yerden devam ediyoruz. (Eğer rehberin 2. bölümünü okumadıysanız bir önceki makaleden okuyun konuya tam olarak hakim olmanız açısından tavsiye ederim)
Ne dedik? Bu işte ciddi iseniz bir eğitim setine ihtiyacınız var dedik. Hangi sistemle en iyi paralar kazanılır diye sorduk. Satış ortaklığı programı dedik. Bu sistemi anlatan eğitim seti sayısı bir elin parmağını geçmiyor dedik. Bunların arasında en iyi eğitim seti hangisi? Tüm dürüstlüğümle söylüyorum bu sektörün galibi Goomass Eğitim Kitidir.

Goomass İçerik Analizi

Sizlere Goomass nedir ve içeriği ile alakalı kısaca bahsedeyim. Sonra biraz daha derin sulara açılacağız sizlerle..
Goomass tecrübeli ya da tecrübesiz herkese internetten para kazanmanın yollarını anlatan Türkiye’de ki en kapsamlı Türkçe eğitim setidir.
İçeriği yıllarca bu sektörde araştırmalar yapmış ve bu alanda para kazanmayı başarmış kişiler tarafından oluşturulmuştur. Diğer ürünlerin aksine basit bir PDF kitapçıktan oluşmamaktadır. Goomass apayrı bilgisayara kurulan bir yazılımdır. İçerikleriniz size özel bir şifre ve kullanıcı adı sayesinde bir program aracılığıyla size gösterilmektedir.
Başta bir kere ücret ödeyeceğiniz bu eğitim seti ömür boyu sizin adınıza kayıtlı olacak ve ne zaman isterseniz güncel bilgilerden yararlanabileceksiniz. Goomass’ın güncellemesi yine apayrı bir sistemle yapılmaktadır. Ne zaman sistemde bir yenileme olacaksa merkezden bu değişiklik yapılıyor ve anında güncelleme gerçekleştiriliyor.
Siz programınızı başlattığınızda size bir güncelleme bilgilendirmesi yapılıyor ve güncel dosyaları yüklüyorsunuz. Bu sayede siz her zaman güncel bilgilere her zamankinden daha hızlı bir şekilde ulaşabiliyorsunuz. Düşünün sizin için sistemi sürekli geliştiren bir ekibi arkanıza alarak bu işe başlıyorsunuz. Böylesine bir hizmet Türkiye’de bir ilk’tir.
[highlight color="yellow"]
“Hayat bisiklete binmek gibidir. Pedalı çevirmeye devam ettiğiniz sürece düşmezsiniz” Claude Pepper"
“KORKSAN DA VAZGEÇME ! Panik şaha kalkmış korkudur ve korku her zaman korkulan şeyden daha fazla zarar verir.”Marie Curie
[/highlight]

Resimlerle Goomass

Şimdi Goomass ürününü adım adım resimlerle sizlere göstereceğim. Önce bir resim ekleyeceğim, sonra da o resimle alakalı birkaç cümle yazacağım.
Yukarıda da gördüğünüz gibi Goomass bir programdır ve tıpkı diğer programlar gibi başlat menüsünden erişilir. Goomass size birde ayrıca terimler sözlüğü hediye etmektedir. Bu terimler sözlüğüne arada sırada göz atmanızı tavsiye ederim. Bilgi seviyenizi artırmış olursunuz.

İnternet dünyasına girdiğinizde o kadar çok bilmediğiniz terimler fark edeceksiniz ki. Ben bu terimleri İngilizcelerinden anlamaya çalıştım hep. Ama Goomass eğitim kitinin bu ücretsiz eki sayesinde artık bilinmeyen terim kalmayacak..

Goomass yazılımınıza tıkladığınızda size bu şekil bir şifre ekranı çıkar. Buraya şifrenizi yazar ve sisteme giriş yaparsınız. Önceden giriş ekranı daha farklıydı. En son yapılan güncellemede daha estetik bir giriş paneli hazırladılar.

Şifrenizi girdikten sonra karşınıza bu açılış sayfası gelir. Ortadaki bölüm slaytlardan oluşmaktadır. İki saniyede bir ortadaki duyuru değişir. Sol tarafta ise gördüğünüz gibi yan menü bulunur. En üstte ise yine bir araç çubuğu vardır. Oradan da birçok içeriğe kısa yoldan ulaşabilirsiniz.

Bir şeyleri keşfetmek onları keşfetmeyi arzulamak sayesinde mümkündür.


Bu kısım yazılı eserlerin bulunduğu bir alandır. Görmüş olduğunuz gibi tam 6 adet sistem yer almaktadır. Yabancı sitelerde bunlar ayrı ayrı sistem olarak satılmaktadırlar. Bakın yukarıdaki eserlerin önemini gün geçtikçe sizlerde anlayacaksınız.
Buradaki eserlerin tamamı komple bir set hüviyetindedir. Eserlere ayrı ayrı ücret ödemeniz gerekmeyecektir. Bu eserlerin içerisinde benim hayran olduğum eser adwordstür. Diğerlerine apayrı sistemlerdir. Ama mutlaka adwords sistemini de öğrenmenizi size tavsiye ederim.
Zaten goomass size tam 100 liralık hediye çeki veriyor. Bu çeki reklamlarınızda kullanabileceksiniz. Belki de bu 100 liralık hediye çeki sayesinde goomassa verdiğiniz ücreti fazlasıyşa geri alacaksınız.
Bu arada bir şeyden daha bahsetmek istiyorum. Size ilk başta paypaldan bahsetmiştim. Paypala nasıl üye olacağınız ayrıntılarıyla buradaki eğitim setlerinin içinde yer almaktadır.

Bu kısım Goomass’ın vermiş olduğu bonuslara ait bir sayfadır. Bu kısımda da çok hassas bilgilere yer vermişler. Doğrusu bu kadar çok bilgiyi tek bir esere neden topladılar tam bilemiyorum.
Ayrı ayrı satılsa daha fazla para kazanabilirler. Belki de düşünceleri tek bir eser yapıp komple bir ürün çıkarmaktır. Bu sayede müşterilerini daha memnun tutmayı hedeflemişlerdir. Doğrusu amaçlarına ulaşmışlar bile..
Evet değerli arkadaşlar..
Bir goomass sahibi olarak sizlerle kendi programımı kullanarak goomassın ekran görüntülerini paylaştım. Umarım goomass hakkında sizi bilgilendirebilmişimdir.
Rehberimiz devam edecek bir sonraki sayıda goomass ile bir çok kişinin kazandığı paraların kanıtlarına göz atacağız bu aşamada kafanızdaki herşey biraz daha netleşmiş olacak görüşmek üzere...

İnternetten Para Kazanma Rehberi 4 için “0 yorum” bulunmaktadır.